Dotychczas, dzięki nam, udało się w komunikacji miejskiej:
- wyposażyć autobusy w System Informacji Pasażerskiej (od 2009 r.)
- przedłużyć linię 101 do przystanku Sienkiewicza / Rzeka Biała (od 2010 r.)
- przedłużyć linię 105 do przystanku Sienkiewicza / Rzeka Biała (od 2010 r.)
- zmienić kierunki na wyświetlaczach dublujących się pętli (od 2010 r.)
- zwiększyć gramaturę papieru biletów (od 2011 r.)
- dodać komunikaty głosowe o możliwościach przesiadki na większości węzłów przesiadkowych (od 2011 r.)
- ustawić na ważniejszych przystankach elektroniczne tablice z rzeczywistymi odjazdami autobusów (od 2011 r.)
- wyposażyć każdy fabrycznie nowy autobus w klimatyzację przestrzeni pasażerskiej, tapicerkę z logiem BKM, duże okna przesuwne, wyświetlacze z numerem linii dla osób niedowidzących oraz wewnętrzne ekrany LCD z trasą w formie „koralikowej” (od 2011 r.)
- utworzyć nową sieć linii cmentarnych (od 2012 r.)
- skierować linię 106 na ul. Produkcyjną (od 2013 r.)
- przedłużyć wybrane kursy linii 28 do przystanku Żyzna / Cmentarz Farny (od 2013 r.)
- utworzyć zatoki przystankowe z betonu, zastosować wyższe krawężniki i żółte linie bezpieczeństwa z elementami wypukłymi dla osób niewidomych na al. Piłsudskiego, z perspektywą zastosowania w/w przy modernizacji pozostałych zatok przystankowych (od 2013 r.)
- rozwinąć sieć BUS-pasów (od 2013 r.)
- wydłużyć wybrane kursy linii 15 do przystanku Halicka (od 2013 r.)
- umożliwić pasażerom korzystanie z linii nocnych na dowolnym rodzaju biletu (od 2014 r.)
- utworzyć nową sieci linii nocnych z punktem przesiadkowym na przystanku Sienkiewicza / Rzeka Biała (od 2014 r.)
- wydłużyć wybrane kursy linii 4 i 24 do Specjalnej Strefy Ekonomicznej (od 2014 r.)
- wydłużyć skróconą trasę linii 27 do przystanku Elektrociepłownia (od 2015 r.)
- wprowadzić takty na części linii (od 2015 r.)
- usunąć z rozkładów zbędne brygady wysokopodłogowe obsługiwane autobusami niskopodłogowymi (od 2016 r.)
- wprowadzić na wyświetlaczach komunikat „Trasa zmieniona” z piktogramem objazdu (od 2017 r.)
- wprowadzić bilety czasowe (od 2018 r.)
- wprowadzić automaty biletowe (od 2020 r.)
oraz wiele innych.
Walczymy także o:
- koordynację rozkładu jazdy
- wprowadzenie przystanków na żądanie
- wprowadzenie „ciepłego guzika”
- budowę peronowych przystanków końcowych
- budowę w całości zadaszonych centrów przesiadkowych
- budowę kolejnych odcinków BUS-pasów
- budowę parkingów Park & Ride i Kiss & Ride
- montaż kasowników obsługujących jednocześnie bilety papierowe i elektroniczne